9 d'octubre de 2009
El passat diumenge 13 de setembre es va celebrar la 9ª Marxa Popular de Sant Cebrià de Vallalta, en la qual es van inscriure 200 participants i dels quals la seva totalitat van acabar la marxa. S’han superat el nombre de participants de l’any passat.
La Marxa va transcorre amb tota normalitat, i en finalitzar, tots els esportistes tenien un esmorzar amb botifarra i refresc, així com una samarreta com a record de la cursa.
L'itinerari va transcorre per paratges de gran bellesa. Es va fer 1 recorregut únic d’ aproximadament uns 12 km amb inici i final conjunt amb 1 punt d’avityuallament. Els participants la podien fer corrent o caminant.
El primer marxista en crear la línia de meta va ser en José Luís Nieto amb un temps de 52 minuts, mentre que la primera dona en travessar la línea de meta va ser la Beatriz Dominguez amb un temps d’1h i 12 minuts. Els resultats de les diferents categories van ser els següents:
MASCULINS TEMPS FEMINES TEMPS
ADULTS ADULTS
1 JAUME VILÀ 54' 1 CRISTINA SAULEDA 1h20'
2 JOSE A. GONZALEZ VARGAS 2 CONCHI POVEDA
3 CHANCHIÑO 3 LAURA CAMPOS
VETERANS VETERANS
1 JOSE LUIS NIETO 52' 1 BEATRIZ DOMINGUEZ 1h12'
2 CARLOS LOPEZ 2 MARINA AGIS
3 ROBERT MARTÍNEZ 3 PAQUI MUÑOZ
CADETS CADETS
1 AITOR MUÑIZ 1h02' 1 MARINA ASENSIO 1h42'
2 JORDI MUÑOZ 2 GEMMA BENITO
3 ALBERT CUARTERO 3 YURIDIA MARTÍNEZ
INFANTILS INFANTILS
1 ORIOL PARRELLA 1h27' 1 ABRIL ROSDEVAL 1h47'
2 RUBEN ASENSIO 2 ARIADNA CEREZUELA
3 JACOB RIFÀ 3 ALBA ROSDEVAL
Agrair l’esforç del cossos de seguretat, Policia Local, Protecció Civil, ADF així com Clubs Futbol i Futbol Sala Sant Cebrià, i els Brasers de Sant Cebrià sense els quals aquesta pedalada mai hauria estat possible, i els espònsors, Diputació de Barcelona, Jabalí Bikers, Caixa Laietana, Amargant, La Caixa i Verofit que han fet de “la cebrianenca” una prova que tothom voldrà repetir l’any vinent.
Us hi esperem l’any vinent!!