7 d'abril de 2009
Benvolguts i benvolgudes vilatans i vilatanes de Sant Cebrià de Vallalta,
Des de la Regidoria de Joventut hem confeccionat el Pla local de joventut 2009-2012 que us presento en les pàgines següents.
El principal objectiu que té la regidoria és la planificació de les polítiques de joventut per tal d’establir unes línies d’actuació estratègiques i arribar a la població jove amb diferents accions o activitats que estiguin ordenades dins d’un pla d’actuació. Tot i havent dissenyat aquestes línies i programes, volem que el pla estigui en contínua avaluació per determinar la seva efectivitat i compliment d’objectius.
Donat el augment de població jove en els últims anys i la configuració socio-urbanística que té el municipi, cal que s’enforteixen les polítiques de cohesió social i participació dels joves mitjançant eines útils com la creació del Consell Municipal de Joventut o la creació de comissions concretes de participació per part dels joves en les polítiques locals de joventut.
Per finalitzar, m’agradaria remarcar la importància que té la població jove com a agents per a la transformació de la societat actual, incorporant alternatives que permetin dibuixar un futur social més equitatiu, sostenible i respectuós amb els valors de la diversitat.
Així doncs, desitjo que el present pla pugui transformar la realitat juvenil del municipi i alhora potenciï els canals de diàleg entre la població jove i l’Ajuntament.
Rebeu una cordial salutació,
José Luis Portero i Salvador
Regidor de Joventut